Happy Mother's Day Card

Tuesday, March 24, 2015

Hi all!! I'm back again with Mother's Day card used Penny Black. I had a rough week because my son and me is sick. But we are getting better now :) When I'm sick, I just remember how tender my mom is take care of me. I love and miss her a lot!!

Now here is my card :


Penny Black supply that I used :

Petal Power for the background, I'm using white embossing powder on yellow cardstock and coloring it using Koi Brush Marker.
Kind Words for the sentiments.
Silhouettes for the image.

I'm used gold embossing powder on black cardstock for the image and the sentiment.
This card is so easy to make and I think it's pretty too :)

I hope you all enjoy my card and stay healthly everyone!

Hugs,

Melania Deasy

36 comments:

  1. This is unbelievably gorgeous Melania!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Thank you for suggesting me gifts for mother's day such a fantastic ideas suggest by you. Thank you once again for sharing it with us.
    unique gifts for golfers

    ReplyDelete
  3. Good. I am really impressed with your writing talents and also with the layout on your weblog. Appreciate, Is this a paid subject matter or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it is rare to peer a nice weblog like this one nowadays. Thank you, check also virtual edge and team building invitation email

    ReplyDelete
  4. Ada banyak visi tentang bagaimana mencapai pertanian berkelanjutan yang menyediakan makanan dan jasa ekosistem yang cukup untuk generasi sekarang dan masa depan di era perubahan iklim, peningkatan biaya energi, keresahan sosial, ketidakstabilan keuangan dan peningkatan degradasi lingkungan. Sistem pertanian baru yang mampu menghadapi tantangan dunia yang berubah dengan cepat membutuhkan minimal sepuluh atribut yang merupakan elemen penentu dari Pertanian Hijau. Tantangan utama adalah untuk mengidentifikasi serangkaian ambang yang harus dipenuhi oleh setiap strategi produksi pertanian, di luar itu tren yang tidak berkelanjutan yang disebabkan oleh teknologi pertanian akan mengarah pada fenomena titik kritis. Hanya gaya pertanian yang memenuhi kriteria ambang batas yang ditetapkan sambil memajukan masyarakat pedesaan menuju pangan, energi, dan kedaulatan teknologi yang akan dianggap sebagai bentuk Pertanian Hijau yang layak. Mempertimbangkan keragaman konteks ekologi, sosio-ekonomi, sejarah dan politik di mana sistem pertanian telah berkembang dan berkembang, adalah bijaksana untuk menetapkan seperangkat prinsip yang fleksibel dan dapat diadaptasi secara lokal dan batas-batas keberlanjutan dan ketahanan untuk agroekosistem masa depan segera. cek juga yukusaha dan Budidaya Kangkung

    ReplyDelete